gizemu
Benim doğum yaptığım günden bir gün önce kramp gibi sancı girmişti sağ kasığıma, anlık bir sancıydı. Sabahına saat başı uyandım 07.00-08.00-09.00 tam olarak böyleydi uyanma saatlerim. Kasığımda adet sancısı, karnımda büyük abdest sancısı vardı sanki. Hem tuvalete gitme isteği hem adet olmuş hissi. Uykumdan uyandırmasından anlamıştım yani ben. Sonrasında suyum sızıntı olarak geldi, hastaneye gittik. Ben de 39’da doğurdum. Olabilir yani 🙏🏽