Gamzelim_ Merhaba canlar aşılamanın 17 günü tahlilde degeriniz kac cıkmıştı benım 406 cogul gabelik olabılırmı kı fazlamı normalmı acaba 😍😍
Simya34 Gamzelim_ canım belirtin var mıydı?Benim bugün 14 gün belirtim yok.Sadece aşılama sonrası 3 veya 5 gün kasık ağrım oldu.O kadar.Moralim bozuk😔Sadece göğüs büyümesi var göğüste ağrı yok.Akıntı falan yok .Sanırım tutmadı
Kelebekdegilkepenek Gamzelim_ canım benim 17. Gün 304 çıkmıştı üstelik 13. Gün 31.4 le öğrenmiştim 4 günde 6 - 7 katı artmış mesela ama kese tek. Tabi yumurta sayıma bağlı,kaç tane olgunlaşmış yumurtan vardı eğer 1 den fazlaysa vardır belki
Kelebekdegilkepenek Gamzelim_ keseyi tam 5+2 de vajinal yolla gördüm minicikti. Ama haftaya göre değil betahcg 1500 ü geçince vajinalden, 5000 ş geçince karından gözüküyor.tam 2 hafta sonra yada kalp atışı için çağırıyorlar canım