Bs3547 Merhaba arkadaşlar 31haftamdayım Egepol bülent beye gidiyorum çok memnunum ama kasımda doğumum zamdan etkilenebilriz o yüzden Çınarlı düşünüyorum maddi imkanlardan dolayı geçen varmı acaba alır mı hastane