ecembugra53 mom0606 canım için rahat olsun acıklık olması bu haftalarda normal bebek kendini rahim kendini Doğuma hazırlıyor hiç korkma
Rmeysa_1661 mom0606 bazen 1 cmlik açıklık normal karşılanıyor benim de 37 de 2 cm idi 41+3te doğum yaptım. Sancı ve su gelişi yoksa açılma devam etmeyeceği için bir sorun teşkil etmez. İçini ferah tut 🤗
bttlll- ElvinAlaz rahim ağzı kısalmam var canım mecburi bakıldı yani ama herhangi bir risk olmadı 34+3 olduk bir sorun yok açılma kontrol edilmesi ile alakalı.