Busraa3347 3 aylık hamileyim sanki 9 ayylık hamileyim gibi şiştim we karnım sertlestu sizce soda içebilir miyim başına gelen oldu mu 😍fazla ağrı yok ama şiş we serrt
Lidya-T Her gün soda içiyordum. Hiç bir şey olmuyor hatta doktorum tavsiye etmişti. Bulantıma da iyi geliyordu