Sevgili ikiz anneleri, ben 27+4 çift yumurta ikizlerine hamileyim. 20.haftada detaylı ultrasonda rahim ağzı kısalığım 29 mm çıktı ve tedbir amaçlı o günden beri Progestan kullanıyorum. Tedbir olarak son 2 haftadır ya pruloton iğne vuruldum. Bugün tekrar randevum vardı ve rahim ağzı kısalığım 25 mm çıktı. Doktor ciddi bir risk değil dedi ancak sonrasında rahim ağzının açılmaya başladığını tespit etti. Ciger geliştiri vurdurdu hemen, yarın bir posta daha vurulcam. Magnezyum verdi, pruloton verdi yine. Nst ye girdim ama sadece 1 kere kasılmam çıktı ama sıkıntılık bir durum değil dedi. Ve bol yatak istirahati verdi. Doktor 37 leri de görebiliriz ama erken de doğabilir, yaşıycaz görcez. Biz tedbirimizi alalım dedi. Benim gibi olup ta 37 leri gören var mı ya da kaçıncı haftaları gördünüz? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?🥺