Öncelikle merhaba, yaklaşık 3-4 ay önce ayağımı cam kesti ve 5-6 yerden derin bir kesik oluştu ve şu an izler hala duruyor. sorun şu ki o kadar zaman geçmesine rağmen kesik bölgelerdeki izlerde yanma hissi ve ağrı mevcut bunun sebebi nedir ve nasıl geçer ?