Zehra123s Selam kızlar ben arkadaşımdan duydum ense kalınlığına göre doktoru erkek demiş ve bebegi erkek oldu benim ense kalınlığı 1.1 cinsiyet nedir acaba
Meltemcee Zehra123s yok artik buda saçmalik ense kalinligi bambaska bisey valla o doktor kimse sacmalamis