Karnım cok sert ve sol taraftan adet sancısı gibi uzun uzun sürüyor 37+5 haftalıgız doktora gittim bugun aslında nst de sol tarafa yatırdılar ozaman pek hareket etmiyor makine bile nerdeyse ötemedi doktora cıktım gecen hafta da gitmiştim haftaya gel öyle bakalım kilosuna falan dedi acil bişey olursa suyun gelir kanaman olur gel dedi doğum pozisyonunda değil daha sancım devam ederse yada suyum gelirse dönmemiş oluyo ozaman sezeryana mı alırlar ?