Kmndas kan pıhtılaşması var bnde başka bir sorun çıkmadı coraspirin kanama yapıyor bnde önceki doktorum kullandirtmisti şimdi doktorum sadece iğne yeterli dedi hamilelik öncesi birşey kullanmadım son dusugumden sonra 5 ay olmadı hamile kalamadim hocaya gittim sübyan olduğunu öğrendim.muska yaptırdım dualar verdi hoca o dua okunurken 11 gün okunuyor hamile kalmisim o ay gebe kaldım çok şükur duydk kalp atışını şuan güzel gidiyor Allah’ım devamını sağlıkla getirmeyi nasip etsin bir sorun görünmüyorsa bir hocaya gidip sübyan misin baktirmani tavsiye ederim ben ilk dusugumden beri söylüyorlar çok önemsemedim 3 olunca artık dedim vardır bir hayır gittim böyle çıktı 🙄