Kızlar selam 30 haftalık hamileyim. 32. Haftada izin alıp iş yeri ile konuşup bir kaç hafta daha çalışabilir miyim sizce. Böyle yapan oldu mu? 37. Haftada izin almak sıkıntı doğurur gibi, yoruluyorum çünkü. Birde erken doğum korkusu yaşıyorum, halbuki doktor erken doğum riskine dair bir şey söylemedi. Ya da 35. Hafta da izin alınabilir mi. İlla 32 ve 37. Haftada mi izne çıkılıyor