Aada aslında Esentepe Hastanesi çok iyidir. Ben yıllardır her sorunda oraya giderim. Anadolu hastanesini geçen sene satın aldılar sanırım. Esentepe Hastanesi benim eski iş yerim olduğu için de fazlasıyla güveniyorum açıkçası.. Murat bey eski devlet hastanesi hekimi bildiğim kadarı ile ve yorumları çok başarılı olduğu yönünde. Ben Esentepe de Onur bey e gidiyorum memnun olduğum için değiştirmeyi düşünmedim hiç :)