Bebek-geliyor canım ben 12 cı hafta kontrole gttım doktor 2lı test ıcın kan ver dedı cıktım kan verıp eve gtcektım hastanede kanamam basladı parca dusurdum kese etrafında kanama vardı 3 gun yatıs verdılrr ama plesanta perivia demediler sonra progestan yazdı kullanıyorum 14 15 cı hafta sekretere plesanta prevıa dıye kaydettırdı bende o ne dedim plesanta onde dedı zamanla cıkabılır suanlık bı rısk yok dedı ama bende korkuyorum