Gizemmmmmmkync ben zayıftım zaten. Tek stres yapma dendi. Çok sey denedim olmadı. Senin sayfana girip yorumlarını okudım. Clife fayda etmıyor. Hakan hoca da bana bu işler otla çöple olmaz demişti ilk görüşmemizde. Bizde gittik 1 yıl daha denedık olmadı yine gittik ve tup istiyoruz dedik. Aşılama boşa kürek cekmek canının acıdıgı ile kalırsın. Tüp pahalı bir islem bir kere yaptır ve sonuc al o yuzden iyi merkeze git. Eşinin de sperm i azmış siZin bence tek yolunuz tüp. Çünkü sorun tek taraflı değilki uğraşsan. 🙁