38+4 günlükken yani dün gece aniden yataktan kalktim ve durdurulamaz bir pembe siviyla karsilastim. Hemen esime seslrndim galiba suyum geldi dedim. Banyo yaptim birkac bulasigim vardi onlari yikadim cantalarimizi arabaya indirdik derken saat 1.35 de hastaneye vardık. 3 cm açıklık olduğunu söylediler. Nst de hic sancim cikmayinca suni sanci verildi korkutma istemem ama hazırlıklı olun diye yaziyorum nefes kesen bir sanci. Siddetini sabah 5.35 de daha da arttirdilar saat 6.37 de kizimin sesini duydum😍😍gercekten derlerdi inanmazdim ama ne agri ne sanci insanin aklına geliyor o an. Ama malesef dikis dikmelerine izin vermedim surekli kendimi havaya firlatiyirdum 😂canim dikis esnasinda yandigi için anestezi eşliğinde dikislerimde atildi simdi melegimle birlikte yan yanayız Allah brkleyen herkese nasip etsin🥰🥰🥰