Kizlar 23 haftalik gebeyim ve kabizim bi kac gundur bugun kndimi sanirim biraz fazla zorladim bebegin tekmelerini asagida hissetmeye basladim ve vurdukca sanki rahim agzina biri tekme vuruyor o derece kotu oluyorum sizce zorladiigm icin bebek asagi falan mi inmistir 🥺 ya tam asagi bölgem de surekli sert kalp atışı gibi bisey oluyor bebek her tekme attiginda 🙁