Ayriss Merhaba arkadaslar ben 35+4 gunluk gebeyim bebegim surekli bi sag tarafta bi sol tarafta kaskatı toplaniyor. Bazende kalcam belim veya kasiklarim agriyor bunlar normalmi acaba? Ilk gebeligim dogum sancisinida bilemiyorum.
minikmucizem1_ Ayriss 32. Haftadayız benmde arada bi tarafa toplanıyor çok sık olmadığı sürece normal diye biliyorum canm
Elvanay Ayriss 35 cnm sürekli sağ tarafa toplanıyor karnım bazen yamuk oluyor gülüyorum hatta buzamanlarda normal bence
bttlll- Ayriss bende aynı sorunu yaşıyorum ya bu günden beri ağrım vs yok ama karnım kaskatı oluyor bu günden beri 34+2 yim bu gün biraz yoruldum ondan mıdır acaba ? 🤷🏼♀️
12340 Ayriss 37+4 Haftalık hamileyim bende sürekli oluyor doktoruma söyledim bebek kendini doğuma hazırlıyor Muş birde gün içinde yoruluyorsun falan oyüzden olur dedi
Cananslck Canimm Şuan aynı sorunu yaşıyorum canım acıyor hastaneye gitmeli miyim normal mi böle olmasi 34.3 haftaligim
Ayriss bttlll- aslinda yorgunlukla alakasi olabilir bende bugun yürüyüsü abartmisim galiba onun icin olabilir belki canim
Tuba2626 Kızlar bende de oluyor. Doktor normal dedi. Peki hareketlerinde azalma hissediyor musunuz ? Daha önce sürekli bi yüzer haldeydi şimdi çok hafif hareketler özellikle gündüz
12340 Ayriss Yok olmaz inşallah 34haftalıkken baslamıstı bende kasılmalar şükür bir sıkıntı olmadı normal dedi
buseyusuf27 Ayriss cnm yalancı kasılmalar sanırım onlar semsert oluyor karnın agrı oluyor flan ama duzensız gecıyor sonrasında arada bır oluyor doguma hazırlık yapıyor vucut mtk etme duzenlı olmadıgı sürece skntı yok dedıler