Bademsade Keşke yaptırsaydınız. İkili tarama, dörtlü tarama, şeker yüklemesi, ayrıntılı ultrason… Hepsini yaptırmalısınız. Diğer arkadaşların da dediği gibi; bir sorun varsa da, kimse size aldırın diyemez. Ama siz kendinizi onun psikolojisine alıştırırsınız, araştırırsınız, bilgiler edinirsiniz. Veya, doğumdan hemen sonra müdahale edilmesi gereken, edilebilir bir şeyi, 2′lide ya da 4′lüde doktorunuzun görebilme, bilebilme ihtimali varken, bilemediği için bebeğinize müdahale edemediği taktirde daha büyük sorunlara yol açabilir yaptırmamanız. Yine de elbette sizin tercihiniz.