Bana doktor imom omega verdi o feci şekilde bulantı kusma yaptı. Kullanamadım. Doktora söyledim imomu bırak decavit al o zaman dedi. İlk 3 gün içemedim aynısı olacak diye korktum fakat çok şükür hiç bir yan etki olmadı. Kahvaltıdan hemen sonra tok karnına alıyorum ben. Sadece içerken biraz tadı garip geliyor o kadar.