okuyanannee Merhaba kızlar 6 haftalık hamileyim ama kabızlıktan mı neden bilmiyorum kilo almış hissediyorum ki öyle ilk aylarda böyle artış normal mi kilo takıntısı olan biriyim zaten su bile içince sürekli tartıya çıkıyorum 50 kiloyum şuan
Baloglusumm okuyanannee bende de kabızlık oluyor canım birde kalp atışlarını duymaya gittin mi bende 6 hafta 4 günlüğüm yarın gidicem birde karnım arada adet olacakmışım gibi ağrıyor sende oluyor mu
dugmeninannesiii okuyanannee ben gebelikten önce haftada iki gün muhakkak kabızdım. Ama hamile kaldıktan sonra hiç kabız olmadım çok şükür😀 sabah uyanınca aç karnıma iki kuru kayısı yiyip bol su içiyorum üzerine öğleden sonrada acıkınca iki kuru kayısı daha yiyorum bol su içiyorum. Sen öyle yap canım çok rahatım
Srhtzlyh okuyanannee ilk zamanlar kabızlık gaz filan derken kendini şişkin hissedersin canım banada oldu hatta karnim amma çabuk büyüdü diyordum sonra kaybolmuştu🤭
123zulal Baloglusumm bende 6+4 üm dün ilk kontrolümüze gittik kalp atışını duydum miniğimin 🥰 bende de sürekli bir adet sancısı gibi sancı var doktorum normal olduğunu söyledi sana da söyler doktorun ilk aylar oluyormuş canım
okuyanannee Baloglusumm aynen canım bende de o ağrı var bende 6+1 haftalık hamileyim 4 gün önce gittim ama haftaya gel dedi bakalım çarşamba günü gideceğim 6+5 olacağız geçen hafta kese göründü ama duyamadık maalesef bir de doktor bana Progestan verdi onu kullanıyorum alttan bakalım
Baloglusumm okuyanannee ben normalde yarın 6+9 olmam lazım uygulamaya göre gecen hafta gittim karından göremedi alttan baktı keseyi ve bebeği gördün çok şükür ama 5 haftalık dedi o zamanda 6 haftaliktim şimdi 7 haftalık oldum ama bence ultrason göre 6 dicek heralde inşallah kalp atışını duyarız progestan 100 mg sabah akşam ağızdan alıyorum