ssyhn90 hocam ben Dr umla bu hafta konuştum 29 . Haftamdayım hocam 32 de çalışabilirim istiyorum dedim ama ben ilçe milli eğitime bağlı depo öğretmenim okulum yok bunu belirttim herhangi bir göre verirlerse hemen bozar mısınz dedim kabul etti eğer ekstra bir ücret almayavaksan beni o günaha sokmazsan veririm dedi ben zaten çalışsam da çalışmasam da aynı maaşımı alıcam dedim