Ben kıyafetlerini her çarşıya çıkmamda aldım 😂 kıyafet alışverişim bitti, hediyede gelir diye düşünüyorum oyüzden daha almicam (inşallah😂) ama 3 hafta sonra komple bütün eksiklerini bebek arabasından, banyo sepetine kadar herşeyini alıcam nasipse. 28 haftalık olmuş olucaz ozaman da 🤲 erken alıp dezenfekte etmem lazım herşeyi yıkicam temizlicem falan anca hazır olur