elifkrc ilk aylar bi hamile taytı aldım kendi bedenim olduğu için en küçük beden almıştım, baya uzun süre giydim. Şu an 38haftanın içindeyim onu giymek istemiyorum bi süredir, hala üstüme oluyor ama rahat değil sıkıyor. Birkaç pantolonda da aynı şeyi yaşadım. Hatta elbisede bile. İlk 6-7 ay kendi bedenin rahat oluyor ama sonralara doğru o kadar ödemli oluyor ki vücut zorlanıyorsun. Benim el ayak her yerim şiş. Ayağıma olan ayakkabı bile 1 tane kaldı şu an hep onu giyiyorum 😂