FeriDee bende 2.doz aşı oldum bugün izleme gittim bi tarih daha verildi 2 temmuz yine gel izlemini yapalım dediler. Kilomu, tansiyonumu ölçtü,bebeğimin kalp atışını dinledik, hemşire bilgi verdi. Hangi ilaçları kullandığımı sordu. Gebelik okuluna gitmemi tavsiye etti vs.