Drydrya Merhaba kızlar ths değerim 11.haftamda 0.01di 21 haftalık oldum 0.27 olmuş doktorum durmadan dahiliyeye git diyor dahiliye düşük olması sorun değil çıkmasın yeterki diyoe allah rızası için geç kalmadan bilenler yardımcı olabilirler mi
Yenianneadayi2208 Drydrya Bnmde tsh 0.001 lerde. doktorum asla gebelik önermedi.Endokrinolojiye gidiyorum bu arada.Düşük tehdidi oluyormuş.Bence gittiğin kadın doğuma söyle kayıt açsın sana endokrinoloji için bir an önce git görün.Sakın ihmal etme.
Yenianneadayi2208 Drydrya seni dahiliyeden öte endokrinoloji görmeli.Ben bebek sahibi olmak için kan vermeye gittim orada öğrendim.Bir çok gebe var tiroid hastası olup ilaç kullanan. Bnmde t4 17.48 / t3 6.37 /// ths de dediğim gibi 0.001.Şu anda ilaç kullanıyorum.3 hafta sonra yeniden kan vermeye gideceğim.Bilemedim.Yine de en iyisini doktorunız bilir
Htcytm Drydrya genelde yüksek olduğunda düşürmek için ilaç verirler ama düşük olduğunda nasıl bir yol izleniyor bilemiyorum. Çıkmasi iyi değil evet ama düşmesi de nornal degil sonuçta belirli bi referans aralığında olmalı. Yakınlarda bi araştırma hastanesi varsa oranın dahiliye bölümüne gidin o sizi endokrinolojiye gönderecektir zaten. Ihmal etmeyin önemli bi durum bu
Drydrya Yenianneadayi2208 canım dahiliye doktoru t4 t3 normal dedi vermiyor adam ama kadın doğumculsr vermesi gerekiyor diyor hangisine güveneyim
Yenianneadayi2208 Drydrya kadın doğum doktoruna söyle o zaman seni endokrinoloji bölümüne sevk etsin.Sevk edebiliyor çünkü, sen bunu dile getir.İlaç verip vermeyeceğine de endokrinoloji doktorun karar versin.