ayseguloks https://www.e-bebek.com/baby-plus-ev-tipi-sallanir-ana-kucagi-pembe-p-byp-1701/ çok özellikli birşey aramıyorum uygun birşey arıyorum bunu kullanan var mı acaba 😊😊
Aloneanqel ayseguloks bende alacağım bundan. Normal küçük yerlerde de satılıyor bizim burda ordan bakıcam 150 tl galiba en fazla daha sormadım ama 1-2 ay sonra kesin alırım
yagizefeninannesi ayseguloks ben aldım kullanmadık ama alan arkadaşlarım çok memnunlar valla, çocuğuna oda yapan anneler rahat yerlerde yatıramıyo böyle uygun basit şeylerden indiremiyolar bebeklerini, inşallah bizimkide sever kullanırız doğduğunda 🤲
Deletedmom413 bburcu civildekilerden memnunmusunız? Bende düşünüyorum bir model beğendim ama yorumlarda çökme yaptığını 3 kg cocuğu bıle zor tasıdığını yazmıslar
Pnrkrb ayseguloks ben yegenime almistim ama boyle hir sey de degildi eskiden olurdu ya daha duz sadelerden oyleydi. Simdi onlardan bana geldi ama 1 kez bile kullanmadim. Ya pusetine koyuyorum ya normal yataga ooyuyorum ya da emzirme yastigina koyuyorum.
Babyy1S ayseguloks bende bunu düşündüm fakat başında beklemek gerekiyor sürekli ve manuel sürekli sallanmak isteyebilir e bebek de otomatik olanı alıcam almışken kullanışlı olsun bence