12hafsagunkokkaya96 Bn ilk hamilelikte yaşadım hastaneye gidiyordum bı şey yok her şey yerinde gayet iyi normal ama ben depresyon ve anksiyete yaşamaya başlamışım bilmiyordum doğumdan sonra belli oldu ..
candyycruz00 Bende vardı kan değerleriyle ilgili test yaptım.Bana kan şurubu verdiler onu içtiğimden beri iyyim