Aylin2108 kanama varsa olmaz denilmiş ama ben hamile kaldıktan sonra 3 ay adet görür gibi oldum yani ger ay başı adet tarihim geldiğinde kanamam oldu azar azar bi sefer çok fazla geldi ama bu sorun teşkil etmedi eğer 3 günden fazla süren bi kanamaysa gebelikte tehlike gebe şüphesi olan da da gebelik yok diyebiliriz bence