Arkadaşlar 39+5 günlüğüm bebeğim çok kasılıyor alt tarafıma çok baskı yapıyor yürürken kalıyorum adım atamıyorum öğlenden beri bu şekilde devam ediyor ama su patlaması ya da doğum sancısı dedikleri o belden giren ağrı yok Napsam gitsem mi bi acile sizce?