7+1 haftalık hamileyim. Mide bağlantımla birlikte birde midemde tarif bile edemedigim beni rahatsız eden bir hazımsızlık var. Aşırı derecede beni rahatsız ediyor ne yesem geçmiyor reflü için şurup kullanıyorum oda etki etmiyor. Nasıl geçer bilgisi olan varsa nolur söylesin. ☹☹☹