Nisa46 Kuzum bende ki belirtilerde kasık ve bel ağrısıydı. Birde göğüslerim çok hassaslaşmıştı, halsizlik ve aşırı iştah vardı. Regl olmama 1 hafta kala test yaptım aşırı silik çıktı. Bildiğin testi söküp, fotoğrafını çekip ayarlardan iyice koyulaştırmıştım da ancak öyle belli olmuştu. Eşimle birlikte Hastaneye gittik, doktor gebelik yok rutin testleri yapalım ona göre ağrı kesici iğne veya serum tedavisi uygularız dedi kabul etmedik. Özel Hastaneye gittik ve hamile olduğumu öğrendik. Şu an 31+5 haftalığız, darısı başına inşallah.👻🤍