Tugcebkr53 Burun kenarlarımda egzamam vardı hamileligimden beri agız cevreme ve ceneme yayıldı kızarıklıgı bir türlü ne yaptıysam geçiremedim leke gibi kaldı varmı benim gibi olanlar😢
balyanakoglum Tugcebkr53 o benim işte 👋 seboreik dermatit var alnımın bir bölümü hep kızarık. Gebelikte daha da yayılıyor sanki. Kullanmadığım kalmadı geçmiyor geçmiyor
Tugcebkr53 balyanakoglum yaaa geçmiş olsun canım sende bendensin daha önceleri oluyordu geciyordu ama hamileligimden beri hic gecmedi kızarıklık leke gibi kaldı bazen kıprkırmızı oluyo bazen sönüyor kabuk baglıyo ama asla gecmiyo bepanten aldım yok yani asla gecirmiyo kortizon zateb kullanamıyoruz çok sinir bozucu
balyanakoglum Tugcebkr53 aynı durum canım bir yere atınca kırmızı leke şeklinde orda kalıyor bazen alevlenip bazen sönüyor. Artık bakmamaya çalışıyorum çünkü sürekli benleler 😪
Tugcebkr53 Fatmanurrr23 tesekkur ederim ona bi bakayım ben benim cildim cok sıkıntılı bisey kullanırken acaba alerjı edermı diye korkar oldum benimki boyle kahverengi leke degilde iz var ama kırmızılık daha baskın
Tugcebkr53 balyanakoglum evet bide yüzde olunca hepten sinir bozucu oluyor hep göz önünde cünkü aloe vera denedin mi hiç