_Ftma_ yok canm normalmis ben
15.haftada doktoraa kontrole gittiğimde sormuştum niye böyle oldu diye doktor da gülerek zorla bela mi ariyorsun dedi daha güzel ya bulantılarınn olmaması hareketleri de 17. Haftadan sonra hafif hafif hissedebilirsin kimi zaman 21. haftadan sonra da olabilir dedi 🥰🥰