Güzel anneler merhaba🌸 25+6yız bugün kontrolümüz vardı,miniğim yüzüstü yatmış yüzünü göstermedi anneciği de merakta kaldı tabi 🤷🏼♀️🤰🏼Prof gelişimi iyi 🤲🏻biraz önde şeker yüklemesi yaptıralım bir kontrol edelim dedi 1009gr 37cm miş,birde sezeryan öneriyorum sana normal doğum riskli olur kullandığın ilaçlardan dolayı dedi (0.6lık oksapar ve 4mg lık prednol) daha önce 2kayıp yaşadığım için başlamıştık bu ilaçlara Prof reçetesiyle,sanırım
doğum şeklimi duymaya hazırlıklı değildim bu kontrolde, hep minik nasıl isterse öyle gelsin diyordum bir tuhaf oldum belkide miniğin yüzünü göremediğim için bilmiyorum,sizler de durum nedir 🙏🏻