Selam kizlar, sonunda dogum hikayemi ben de yaziyorum. Planli bir gebelikti ilk 3 ay bulantilar, kusma, uyku ve yorgunlukla gecti. 15. Haftada kendime geldim ve bir kizimiz olacagini ogrendik. 22. Hafta itibariyle haftada 3 gun online pilates dersine basladim son 2 ay da haftada 5 gun 45 dakika civari yuruyusler yaptim. Niyetim normal dogum yapmakti, cok sukur hic bir testinde problem cikmadi yavrumun her sey cok normal gitti. 39. Hafta kontrolunde doktor 40. Haftadan sonra beklemenin bebegi riske attigini, onun tercihinin beklememek oldugunu soyledi. Gerekcesi bebegin suyunun azalmis olmasi ve plesentanin yavas yavas omrunu doldurmasiydi. Bir de bebegin kakasini yapma riski var tabi. Kendisine guvenerek 40+0′a suni sanci gunu aldim. Sabah yatis yaptik ve 8:30 gibi suni sanci almaya basladim, sancilarim duzenliydi 70 civarinda da cikiyordu ancak ben cok az sanci hissettim, kimileri 40′larda dayanamayacak gibi oluyormus ama doktorun dedigine gore benim agri esigim oldukca yuksekmis. Saat 12 civari acikligim 1 cm civariydi, 2′de bir kez daha kontrol edelim dediler ve yine bir gelisme yoktu. Aslinda oldukca hareketli bir hamilelik gecirmistim ve sanci alirken de hic yatmadim ama kizim normal gelmek istemedi. Saat 2′de sezeryana karar verdik ve ben spinal istedigimi soyledim, 14:57′de kizima kavustum 💕 Bana ameliyathanede gosterdiklerinde inanilmaz agladim, boyle bir duygu yok. Sonrasinda doktorum biz bu kizi 2 hafta daha beklesek de gelmezmis rahimde hic bir kisalma yoktu dedi. Bu arada ben belden asagisini hissetmeyecegimi dusunuyordum ancak cok ilginc bir seymis bu spinal, cekistirmeleri dokunmalari hissediyorsunuz ama kesiyi dikisi hissetmiyorsunuz. Agrim acim inanilmaz derecede olmadi, ayni gun saat aksam 10 civari ilk kez yurudum ve 3. Gun tek basima cok rahat yuruyordum. Benim derdim sutumun gec gelmesi oldu, ona cok uzuldum. Solgar brewer’s yeast with vitamin b12 kullanmaya basladigim gunun gecesinde sutlerim de geldi. Simdi surekli emip uyuyoruz, birbirimize alismaya calisiyoruz. Yalan soylemeyecegim uykusuzluk zorluyor, kendinizi buna alistirin. Sorulariniz olursa yanitlamak isterim, sevgiler 💕