Merveyturgut Bunu ben de merak ediyorum en son 32 de gittim bişey demedi 35 te tekrar gidicem söyler mi acaba 🤔
aysegul-2509 her doktorda farklı olabilir belki bilmiyorum ama benim doktorum 36 haftadan itibaren nst istiyo normal istediğim için 37 de çatı muayenesi yaptı 39 olduk halaa ne sancı ne ağrım var bizim kızın rahatı iyi galiba içerde ekmek elden su gölden 🤣🤣