Çarşamba günü kontrolüm vardı 37+5 haftalık hamileydim bebeğim 2 hafta geride kalmış eşi yaşlanmış ve suyu azalmış dedi doktor yatış verdi ve 16 saat suni sancı verdiler 0 açıklık vardı dayanamadım sancılara devlet olduğu için isteğe bağlı sezeryan yapmıyorlardı dayanamadım esime beni özele götür sezaryen istiyorum dedim vaktimiz yoktu gece 5 te devlet hastanesinden çıkıp özele gittik 24 Eylül Perşembe sabah 9 da spinal sezaryen ile kızımı kucağıma aldım 2500 kilo doğdu çok küçük minicik sağlığı gayet yerinde maşallah benimde ağrılarım var tabi ama elhamdülillah geçicek biliyorum Normal doğum isterken sezaryene dönen doğumum beni en çok zorlayan suni sancı ve sezaryenden sonraki ilk yürüyüştü🤗 Korkmayın diyemem her şeyin bir zorluğu var elbette önemli olan sağlık şuan evdeyiz bebegim uyuyor ben ise oturuyorum😍 çok şükür rabbim cümlemize hayırlı sağlıklı salih evlatlar nasip etsin hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲
@HilalG
@Mervenur_kcbs
@DilanDag
@Domatesimm
Ve aklıma gelmeyen diğer arkadaşlarım 🤗😍💃💃