Kızılcık suyu içtim 3 gün. 4 . Gün belime ağrı girdi. Bi gittik idrar yolu enfeksiyonu varmış. Böbreğimde kum var diye biliyordum taş olmuş. O yerinden oynamış. Hem antibiyotik serum hem ağrı kesici serum ve iğne yaptı anca dindi ağrım. 29. Haftada yaşadım erken doğumu tetikler dikkat et bol su iç ağrırsa ağrı kesici içersin dediler. Çok şükür 39 oldum pzt doğumum var :) inşallah bir daha ağırmaz seninde.