Msltms Kızlar bebeğim ocakta doğacak biraz kıyafet almıştım bunları da sipariş vereceğim ama sizce nasıl kararsız kaldım kullanabilir miyiz https://imgyukle.com/i/5CDDYp https://imgyukle.com/i/5CDBd6 https://imgyukle.com/i/5CDsWx
Msltms Tugce1803 o sarı olan tükenmiş hemen🙄 diğer ikisini sipariş verdim ☺️ 2-4M aldım 😊 inşallah güzel olur büyük olur diyorum ama büyüğün çaresi var küçüğün çaresi yok🙄🤷🏻♀️😂
Msltms Tugce1803 tayt olur gibime geliyor çorap ve patikle kapatırız 😊 ceket biraz bol gelebilir ilk başta🙃
Msltms Tugce1803 evet bide o kadar güzel dayanamıyorum alıyorum pahalı diye büyük alsam da zoruma gitmez en azından giydirilir baya bi zaman 😅
mrs_elisah benimde ocakta inşallah canım. Bende tayt aldim tulumların içine giydirmek için. hava soğuk olacak külotlu çorapta kaşındırıyor bebeği. Ayrıca cok güzeller güle güle kullansın minik😊😊😊🌸