Aaaasli Arkadaşlar çatı ağrısı yaşayan gebeler normal doğuma daha mı müsait oluyor acaba ? Yani vücutları normal doğuma hazırlandığı için çatı ağrısı çekiyor
ecembugra53 Aaaasli canım çatı agrısı genelde herkeste olır pelvik kemikleri alakalı bi durum canım o 😊 ben de de var normal Doğum görünüyor suan herseyin hayırlısı 😊