Bende oyleyim 37 haftaligim 2 haftadir var yerden ayaga kalkarken bitoyorum resmen cok fena aciyo bacak aram ccati oluuyor sanirim. Oturur kalkarken cok fena agrilarim oluyo doktor normal dedi baski yapiyo dedi ilk gbelgmde byle bsy yoktu benim ki sezeryan ama bilemiyorum