Sulemsi10 riskli bi gebelik olmadığı sürece ve aşırı zorlayacak bi ağırlık olmadığı sürece bence sıkıntı olmaz. Ben de şu an 36 haftalık hamileyim ve hamileliğimin başından beri her işimi kendim yaptım, şükürler olsun ki bi problem yaşamadım. Evet çok zorlamamak lazım ama bence hamileyiz diye de kaçınmamamız lazım. Ortayı bulmak lazım 😊