Meflug Dlktpl Biz çok şükür iyiyiz 28 Ekim’de ciktik hastaneden alışmaya çalışıyoruz kaç gün oldu sizin? Durum ne?
Dlktpl Meflug 6 gün oldu cıkalı cnm kızım tam ememedıgı ıcın kaldı valla zorlanıyoruz gaz sıkıntısı oluyor huzursuzlanıyor cok damlaları da var ama genede zorluk yasıyoruz sız ne durumdasınız
Beety26 Dlktpl sizi bayadir izliyorum he dafasinda karsima cimiyorduz qaliba azerbaycanlisiz. Siz nasil gebe kaldi
Meflug Dlktpl o da çıkar en kısa zamanda inşallah 🙏 bizde de gaz sorunu var. Damlalar çok işe yaramıyor sanırım. Doktor 3 4 aylık olana kadar bu gaz sorunu olacak dedi
Dlktpl Meflug huy degıstımı bebekte eve gelınce benımkı hep huzursuz gazda var rsv asısı oldunuzmu bız olduk
Baybymucize Mimarhanim çok sevindim taburcu olmuşsunuz sizi merak ediyordum hep allahım sağlıkla serklajlı gebelik geçirelim tek dileğim bu
Meflug Dlktpl değişti ama kayınvalide yüzünden kucağından indirmiyor ☹️ verem olduk rsv olduk. Gaz var ve normal 3 4 ay olacak dedi doktor
Sukut66 Mimarhanim cok sevindim canm baydir konusamiyorduk bi bakiyim dedim bu guzel haberi okudum cok sukur kavustuk bekledik sabrettik rabbim nasip etti bizde cikali bi hafta oluyo
Dlktpl Meflug alaalla okdr bebek kucakta durmaz kı prematüre bıde bu bebekler sorma bızımkıde huysuz oldu cok gazlı en pahalısından olac aldım fayda etmedı sutun yetıyomu mama mı verıyosn
Meflug Dlktpl bizimki maşallah 3500gram civarinda. Ben hem süt hem mama veriyorum sütü sagarak verdiğim için yetmediği noktada mamaya başvuruyorum
Dlktpl Meflug masallah cnm ıyı yoplamış 2600 covarıda bız 1 haftada 350 400 ge aldık bnm oglum doymuyo bazen hıc suan sut yetıyo ama sanırm yakında yetmıcrk hangı mamayı verıyosun
Meflug Dlktpl Aptamil kullanıyorum anne sütüne de eoprotein ilave ediyorum. Yarin kontrol var bakalım doktorumuz ne diyecek çok kilo almış da diyebilir🙄
Dlktpl Meflug eproteın bnde verıyotum bebek 3 kg olana kafar verılmıyormu sanırım msmaya gecıs yakındır bızımde bakalım ınş normal der su gazlar gıtse bebekler bukdr huzursuz olmıck
Mimarhanim Baybymucize teşekkür ederim canım 💚 kesinlikle öyle Rabb’im herkesin sürecini kolay gecirtsin ve de sağlıkla evladını kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
Mimarhanim Sukut66 çok şükür canım. İnşallah herşey daha da güzel olur hepimiz için 🙏🏻 senin bebiş ne durumda, ameliyat falan gerekmemiştir inşallah 🙏🏻