Twinsmomm01 ben de 28 haftalığım ve açılmam başladığı için benim de riskim var. O yüzden hissettiğin bütün duygularını, endişelerini çoook iyi anlıyorum. Kolay değl biliyorum ama içini ferah tut. Bu haftalarda doğupta küvezde toparlanan o kadaar çok bebek var ki. Olumluları düşün sen, kötü düşünceleri at kafandan! Bak kiloları da iyi diyorsun. Allah’ım senin ve evlatlarının yardımcısı olsun. Sen annesin ve güçlüsün! Sen ne kadar güçlü hissedersen bebişlerin o kadar güç alır senden. Bütün dualarım seninle🙏