mrvears merhaba bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum hatta fitil kullanıyorum doktorun verdiği sürece sıkıntı yok doktoruna danış yinede ben de travazol kullanıyorum çok ince bir tabaka sür demişlerdi ve benim rahimde mantar oluşumu oldu içeriye doğru sürmek zorundayım fitil işe beraber kullanıyorum o kremi çok sürme az az kullan geçmiş olsun🌸