Nofa [url=https://hizliresim.com/Ww1Q2B][img]https://i.hizliresim.com/Ww1Q2B.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/qnupds][img]https://i.hizliresim.com/qnupds.jpg[/img][/url]
SeymaK Nofa cinsiyetten anlamam ama ben de bht clinice gidiyorum vedat beye 🤗 haftaya 12 olunca gitcem ben de kontrole bakalım böyle resimlerim olcak mı hareketleri nasıldı bebeğinin
Fulyazorlu30 Nofa adım adım annelik sayfasını takıp edın gönderin yüzde doksan biliyor yasal sayfa zaten 20 TL’ye bakıyor pişman olmazsınız
Nofa mrvtkrl https://hizliresim.com/s/upload-success 3 boyutlu da bu şekilde bacak bacak üstüne atmış:)
mrvtkrl Nofa benim bebeğimin de aynı bu şekilde görüntüsü 🙈12. haftamızda doktorumuz erkek olarak yorumluyorum dedi yine 16. haftada kesinleştircek tabi sadece yorum dedi 😂 bende ona göre yorumladım canım sağlıkla gelsinler 🙏🏻🧿👼🏻
Annesinin_Busesi Nofa Maşallah cok tatlı cıkmış ilk iki resim ne kadar net Allah saglıkla kucagına versin annesi🙉😍💕
Nofa SeymaK ben soner beye gidiyorum canım.gayet ilgili doktorum hareketlerine bakmadık öyle uzun sadece bacak bacak üstüne atmıştı❤️
melekkizim_00 Nofa kuzum saglikciyim ultrasonda çalıştım, biz genelde alt tarafı yukarı bakar ise erkek ama dik durur ise kızdır bariz belli yukarıda seninki
Nofa melekkizim_00 canım teşekkür ederim❤️ Bugük doktora gittik ısrar ettik tahmin etmesi için dedi ki kemik yapısına göre kız dedi ama yinede çok erken dedi sen ne düşünüyorsun
justwaiting melekkizim_00 [url=https://hizliresim.com/1daovp][img]https://i.hizliresim.com/1daovp.jpg[/img][/url] Bakabilir misiniz bana da 🤗
prensannesii_ melekkizim_00 kiz benim de ultrason videoma bak o zaman https://video.hizliresim.com/watch/JNNrm5LKV1