Hatice88 Bende aralık insallh 18 mart son adet günüm 23 aralığa denk geliyor sezaryan olacağım için bir iki hafta önden gelir sanırım
Dido90 Gulferah çok sevindim umarım kontrolün güzel geçmiştir. Benim sata göre 6. Haftada gittim doktora ama beş haftalık dedi 15 gün sonra gel dedi. Sen sata göre mi 7. Haftada duymuştun?
Hatice88 Benim kese icin gittiğimde ultrason 6+1 dedi bnm hesapta 6+5 iyi fazla fark yokmuş .cuma günü gel kap atışına bakalm dedi iki gün sonra gidicem bakalm