Merhaba arkadaşlar,
Aslında 28 eylülde doğacaktı planlı sezaryen ile çünkü sağlam bir panik atak hastayım normal doğum yapamayacaktım psikolojik olarak . 23 eylülde bütün güüün geçmeyen adet sancısıyla doktora gittim nst bağlandım ağrılarım orayada yansımıştı doktorum göndermedi. Hazırlannnn gidiyoruz dedi 😀😀😀 Tabi aşırı korku ve aşırı endişe ile hazırladılar beni ameliyata . Annem babam kayınvalidem ve eşim kapıda ben ağla ağla ameliyathaneye geçtim. Nasıl titriyorum Allah’tan süper bi anestezi uzmanına denk geldim. Spinal olucam ama korkuyorum genel anestezi olsamı modundayım derken bana çok güven veren bi anestezi uzmanı denk geldi. Ne iğneyi hissettim ne doğum anında bir acı bir ağrı hiçbişey. Zatenn kızımın sesini duyduktan sonrası inanın umrunda olmuyor insanın. Çok şükür sağlıkla geldi kızımm. Onun ilk kokusunu almak muhteşem bişey. Tabi şuan daha 2. Günümüz ağrılarım var ama katlanıyor insan bir şekilde. Allah doğum yapan ve yapacak herkesim yardımcısı olsun. Hiç geçmeyecek sanıyordum ama şükürler olsun bende aldım yavrumu kucağıma darısı tüm bekleyenlerin başına ☺️☺️