Bayanlar merhaba 27 haftalık hamileyim 11. Haftadan beri bulantım hiç bitmedi. 1 2 ay önce ishal kusmam oldu ertesi güne geçti 15 gün önce yine ishal kusma oldu o zaman 3 4 gün sürdü ishalim bugün yine aşırı derecede karın ağrısı bı anda yer döktüm önce afedersiniz büyük lavabomu yaptım sonra çok kötü şekilde kustum sonra karnıma yeniden ağrı girdi ishal geldi ama artık karnım küçüldu afedersiniz sadece su çıkıyor hastaneye gittim bebeği merak ettiğim için bebek iyi çok şükür covid test istedi dedim ilk defa böyle olmuyorum tedbir için dedi test verdim 3 günde çıkar dedi eminim olmadığıma hep böyle oluyorum çünkü Alllah korusun olursa bebeği alma durumu veya bebeğe geçme ihtimali falan olur mu ne olacak ?? Çok korkuyorum 😔😔