Böyle şeyleri kim niye uyduruyor gerçekten anlamış değilim 🤷♀️ Bende kestirdim şu an 33+3 olduk. Hatta ilerleyen günlerde acaba gene kestirsem mi diye düşünüyorum. Saçımı kestirince kendime geldim rahatladım resmen. İnsanların şunu anlaması lazım her şey Allahtan. Batıl inançlara çok yönelmemek lazım. Allah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🙏